Nazwa forum

Forum o Battlefield Heroes


#1 2010-10-20 20:21:07

Kristiano

Administrator

21160825
Call me!
Zarejestrowany: 2010-10-20
Posty: 13
Punktów :   

Regulamin

01. Prosimy wszystkich o rejestrowanie się pod własnym imieniem i nazwiskiem. Przypominamy, że poprawny zapis to najpierw imię, a potem nazwisko. Jednocześnie informujemy, że forum obsługuje polskie znaki i jest możliwe ich stosowanie w loginach.
02. Prosimy o posługiwanie się poprawną polszczyzną i o przestrzeganie zasad jej pisowni włączając w to stosowanie polskich znaków!!
03. Na Forum zabronione jest: szerzenie treści propagujących postępowanie niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem (w jakiekolwiek formie), nienawiść rasową, wulgarnych, obscenicznych, oszczerczych, jak również obrażanie uczuć religijnych różnych grup wyznaniowych.
04. Zawartość każdego postu, jest wyrażeniem poglądów i opinii autora, a nie osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie forum, którzy nie ponoszą za nie odpowiedzialności. Nie zwalnia to jednak użytkowników przed przestrzeganiem pkt.03 niniejszego regulaminu.
05. Forum służy szeroko pojętej wymianie poglądów i opinii, jednak prosimy swoje wypowiedzi umotywować lub w przypadku podejmowania kontrowersyjnego czy też mało znanego faktu podać źródło swoich informacji.
06. Posty jednozdaniowe oraz nic niewnoszące do dyskusji będą kasowane, a autorowi większej ilości takich postów będą nadawane ostrzeżenia!
07. Prosimy o trzymanie się tematu wątku/działu. W razie konieczności zachęcamy do zakładania oddzielnych wątków, ewentualnie do zwracania uwagi moderatorom danego działu o wydzielenie postów nie na temat do innego.
08. Prosimy o nie dublowanie, nie pisanie wielu postów tego samego autorstwa jednego pod drugim. Do tego służy opcja "edytuj". Zapomniałeś czegoś dodać w swoim ostatnim poście? Kliknij na ten przycisk i dodaj co chciałeś. Nie pisz następnego pod nim.
09. Administracja forum (tj. administratorzy i moderatorzy) są zobowiązani do dbania o przestrzeganie wymienonych wyżej zasad, a także o kulturę dyskusji. Aby uniknąć sporów wobec rozbieżności w postrzeganiu zasad regulaminu oraz dobrego smaku uznaje się, że to interpretacja administracji jest wiążąca.
10. Administracja wypełniając swoje obowiązki (patrz pkt.09) ma prawo ingerować w posty użytkowników (tj. zmieniać ich treść), kasować je oraz nadawać użytkownikom tzw. "ostrzeżenia". "Ostrzeżenie" nie jest metodą nacisku, a jedynie informacją o błędnym postępowaniu na forum w rozumieniu administracji. Ostrzeżeń jest pięć, po których - w przypadku drastycznego naruszenia zasad regulaminu - administracja ma możliwość (po wspólnym głosowaniu) usunięcia użytkownika z Forum.
11. Administracja nie jest nieomylna, więc prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu jej poczynań. Gdyby jednak doszło do nadużyć to każdy użytkownik ma prawo zaprotestować. W tym celu prosimy używać opcji "raport" przy danym poście, lub też korzystać z "Prywatnych Wiadomości" i informować administrację o ewentualnym łamaniu regulaminu i zasad ogólnie pojętej kultury zarówno przez zwykłych użytkowników jak i przez nią samą.
12. Admistracja ma zawsze rację!
13. Nawet jeśli nie ma patrz punkt 12.

Przedstawiony powyżej regulamin zapewne będzie ulegać pewnym zmianom (dostosowując się do rozrastającego się forum), będą one jednak od razu komunikowane wszystkim forumowiczom w tym miejscu.

Zapraszamy do wspólnej dyskusji i tworzenia naszego wspólnego Forum.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.biolgeo0910.pun.pl www.motocykliscilipno.pun.pl www.archeologia-ul-2010.pun.pl www.blazers.pun.pl www.cs-dziupla.pun.pl